maanantai 24. syyskuuta 2012

Yömietteitä med Nebulae


Koska olen enemmän yökyöpeli ajattelin ihan huvikseni postailla nyt tännekkin mietteitä :D
Tai siis mitään järkevää sanottavaa minulla ei tietenkään ole.. Tulinpas tänään katsahtaneeksi Prometheus- elokuvaa, joka minun mielestäni oli ihan onnistunut scifipläjäys. Ei ehkä parhain näkemäni, mutta kyllä minä sitä mielelläni katsoin. Samalla näin yöllä tulin miettineeksi tämän elokuvan inspiroimana ihmiskunnan syntyä. Itseäni kyllä ei ehkä ikinä ole kiinnostanut tietää mikä tämän maailman loi ja miksi. Jotkut asiat ovat olemassa, koska niitä tarvitaan. Toiset ovat vain pelkkiä reaktioiden sivutuotteita ja jotkut ovat vain koska pystyvät siihen. Minulle se ei tuo mitään tyydytystä tietää miksi olemme täällä. Se tieto ei tuo minulle ruokaa pöytään eikä anna rakkautta. En taida olla sieltä tiedonjanoisimmasta päästä, mutta toiset asiat vain tuottavat minulle enemmän iloa. No, en nyt taida enempää filosofiseksi ryhtyä, sille tielle kun menen niin loppua ei näy sitä paitsi alkaa tämän tytön silmät painua jo väkisin kiinni.

No tämäkin postaus oli tällainen lyhyt sepustus, ja yritän joskus ihan pidempääkin rustailla. Näin lopuksi haluaisin mainostaa omaa uutta deviantART accountia kun en saanut vanhan accon salasanoja palautetuksi. LyricalPassion~ Käykää kattelemassa, koitan päivitellä sinne enemmänkin piirustuksia jahka kerkeän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti