maanantai 28. tammikuuta 2013

Peliaddiktoitunut tyttö


Olen jo moneen kertaan todennut Steam- alennukset vaarallisiksi.. Osa syy siihen miksi olenkin ollut blogista vähän "tauolla" ovat olleet nämä ihanan halvat pelit Steamissa :( Ostinpas itselleni mm. Mass Effect sarjan kaksi ensimmäistä peliä. Muutama päivä sitten huomasin Sims 3- pelin olevan alennuksessa joten tottakai sekin piti ostaa. Olen onnistunutkin jo huomattavan osan ajastani upottamaan Simsiin. Koukuttava peli ei siitä mihinkään pääse. Myös Mass Effectinkin voin ylpeänä lisätä siihen pelien listaani jonka olen oikeasti loppuun asti jaksanut pelata. Itse nautin tuosta sarjasta scifi/roolipeli- fanina. ME2 en ole vielä paljoa ehtinyt pelaamaan. Äh, kun saisin itseni nyt tuosta Simsistä edes hetkeksi eroon. Seuraava pelihankintani taitaa mennä Skyrimin suuntaan. Eli toisin sanoen minua ei näe sitten pariin kuukauteen missään :3

Hienoa, että edes Saappaaton on saanut otettuaan itseään niskasta kiinni muutosten suhteen. Itse olen onnistunut vähän vaihtelevalla menestyksellä :/ Iltaisin olen vetänyt tanssiliikkeitä lähinnä ja saanut todeta ettei minulla ole kauhean hyvää rytmitajua tanssin suhteen xD No pääasia, että itsellä on hauskaa. Syöminenkin on vähän kuin juosten kustu tapahtunut. Suuhun tungettu mitä sattuu. Herkuista olen jotenkin onnistunut pysymään erossa, vaikka helvetin vaikeaa se tällaiselle leipomisintoiselle "pullahiirelle" on. Vielä kun saisin tuon ahterini raahattua ulos juoksulenkille olisin tyytyväinen. No yritys kuitenkin jatkuu vieläkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti